Ruilen, Retourneren & Reparatie

Wij doen er alles aan om u via onze website te informeren over de artikelen. Mocht het artikel niet juist zijn of niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden.

Voorwaarden en procedure

Bij ons geplaatste bestellingen vallen onder de wet 'Koop op afstand'. Conform wetgeving mag u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een beroep doen op het recht om (een deel van) de betreffende bestelling te ruilen of terug te sturen (herroepingsrecht). Dit gaat in op de dag dat u de artikelen in ontvangst hebt genomen.

Wij accepteren artikelen alleen als zij niet gebruikt zijn en onbeschadigd bij ons aankomen. Stuur één dag voor de retourzending een mail naar info@vanderbend.nl of neem telefonisch contact op om ons op de hoogte te stellen van het retourneren van artikelen. U kunt ons dit ook laten weten via ons contactformulier. Stuur het artikel, inclusief alle toebehoren, in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst naar onderstaand adres terug. Let op: De portokosten voor het terugsturen zijn voor uw eigen rekening. Alleen als wij u niet het juiste product(en) gestuurd hebben, zijn de retourkosten voor onze rekening. Het retour zenden gaat op dezelfde manier als hierboven beschreven.

Retouradres

Van der Bend B.V.
Kloosterweg 34
3232 LC  BRIELLE
overige contactinformatie:
T: +31 181 418055
E: info@vanderbend.nl

Terugbetaling

Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt plaats wanneer het artikel volgens bovenstaande voorwaarden ongeschonden door Van der Bend B.V. ontvangen is en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de zending door Van der Bend B.V.
Van der Bend behoudt zich het recht voor retourzendingen slechts gedeeltelijk of in het geheel niet te vergoeden indien ze niet voldoende gefrankeerd zijn, de artikelen niet zoveel als mogelijk is in de originele verpakking zitten, beschadigd zijn, de artikelen reeds gebruikt zijn of dat de retourzending niet binnen 14 dagen vanaf de dag van ontvangst naar ons is verzonden. Het risico van verlies of beschadiging tijdens transport is voor de verzender.

Ruilen

Indien u een of meerdere artikelen wilt ruilen, verzoeken we u om een email te sturen naar info@vanderbend.nl. Wij kijken dan direct of de ruilartikelen nog beschikbaar zijn en reserveren deze dan voor u. U ontvangt hierover een email. Na ontvangst van onze email, dient u binnen 14 dagen de te ruilen artikelen naar ons retour te sturen. Hierbij gelden de op deze pagina beschreven voorwaarden en procedure.

Hidrex niet-tevreden-geld-terug garantie

Voor de aanschaf en het gebruik van Hidrex apparatuur geldt een speciale garantie.
Bij het gebruik van de Hidrex kunt u na 10 à 15 behandelingen redelijkerwijs goed beoordelen of de therapie bij u aanslaat. Mocht u binnen de termijn van 1 maand niet tevreden zijn over het resultaat, dan mag u de apparatuur (na telefonisch overleg) aan ons terugsturen.
Let op: Verbruiksartikelen zoals handdoekjes, okselsponsjes/sets en gezichtsmaskers worden niet vergoed. Ook de verzendkosten voor retournering zijn voor uw eigen rekening.
Stuurt u in dit geval de Hidrex apparatuur, in de originele verpakking en in goede staat voorzien van een brief met uw NAW- en bankgegevens, naar het retouradres.
Zodra wij de apparatuur in de originele verpakking en in goede staat hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag minus de verbruiksartikelen naar u overgemaakt.

Annuleren

Het annuleren van uw nog niet verzonden bestelling is mogelijk. Stuur zo spoedig mogelijk een email naar info@vanderbend.nl waarbij u vermeldt dat u de bestelling wilt annuleren. Vermeld hierin indien nodig uw bankgegevens. Wij bevestigen uw verzoek per email. Als de bestelling nog niet is verzonden, zullen we het aankoopbedrag, wanneer u dit al voldaan heeft, terugstorten. Alleen indien de bestelling nog niet is verzonden, zullen we tevens eventuele verzendkosten aan u crediteren. Indien de bestelling al is verzonden, storten we het aankoopbedrag minus de verzendkosten terug zodra we het artikel/de artikelen retour ontvangen hebben.

Reparatie en Onderhoud van CryoPro / Dermojet / Dermlite / Hidrex

Voor reparatie, revisie, callibratie of andere zaken van technische aard werken wij samen met de fabrikanten of een door de fabrikant geautoriseerd reparatiecentrum. Voor het aanmelden van een reparatie verwijzen wij u graag naar de volgende pagina: https://www.vanderbend.nl/Aanmeldingsprocedure-reparatie-en/of-revisie

Klachten

Ondanks alle inspanningen van onze kant, kan het natuurlijk voorkomen dat er iets niet goed gaat met de afhandeling van de bestelling of dat er iets mis is met het aangekochte artikel.
Heeft u een klacht: stuur dan een email naar info@vanderbend.nl. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op en proberen samen tot een oplossing te komen. Verkeerd geleverde artikelen worden indien mogelijk omgeruild (op onze kosten) of worden terugbetaald indien niet meer leverbaar.